fbpx

ייעוץ 24/7 במקרים דחופים

משרדנו מתמחה בכל סוגי עבירות צווארון לבן

  • הלבנת הון
  • קבלת דבר במרמה
  • עבירות שוחד
  • הפרת אמונים
  • גילוי מרצון
  • עבירות מס

כיצד נוכל לסייע?

עבירות צווארון לבן עבירות כלכליות הלבנת הון

עבירות צווארון לבן מיוחסות לרוב לסוג של עבירות פליליות המבוצעות על ידי אנשים נורמטיביים, כאלו אשר המגע עם רשויות החוק מצד זה של המתרס זר להם בדרך כלל, כמו אנשי ציבור, מנכלים ובכירים במשק, בכירי רשויות שונות ועוד. לרוב ביצוע העבירה הפלילית כולל בתוכו שימוש במעמד, עמדה או כלים אשר עומדים לרשות המבצע.  

בשנים האחרונות עדים אנו יותר ויותר לחקירות משולבות של רשויות החוק. כך חוזים אנו בחקירות משטרה אשר מעורבות בהן רשויות המס, הרשות לניירות ערך, הרשות להגבלים עסקיים ועוד. 

חקירות אלו לרוב מבוצעות על ידי יחידות הדגל של המשטרה כגון להב 433 והיחידות המרכזיות (הימרי"ם) של המחוזות השונים בשיתוף  עם יחידות עלית של גופי האכיפה השונים כמו יחידת יהלו"ם של רשות המיסים.

מציאות זו, וסוג עבירות אלו, דורש מעורכי הדין ידע והבנה ייחודיים לסוג זה של עבירות. מחד עדיין מדובר בתיקים פליליים, בעלי נפקות והשלכות פליליות הכוללות לעיתים קרובות מאסר, קנסות גבוהים וכו', ומצד שני דורשות עבירות אלו הבנה משפטית ברמה גבוהה, ניסיון ספציפי והבנה של המגרש הכלכלי. 

פן נוסף שמעניק הניסיון בהתעסקות היומיומית עם עבירות שכאלו, הוא בתכנון האסטרטגיה המתאימה לקבוצת האנשים הנחשדת בביצוע עבירות צווארון לבן ועבירות כלכליות. לרוב מדובר באנשים נורמטיביים ללא ניסיון אל מול רשויות החוק, עובדה זו מחייבת תכנון נכון של הליכי החקירה, התמודדות מתאימה עם המעצר אשר נלווה לרוב לחקירה (לרוב החשודים מדובר במעצר ראשון בחייהם), והכנה נכונה אליו על כל המשתמע מכך.  

כאן נכנסים הניסיון, התעוזה וההצלחות של משרדנו בתחום עבירות הצווארון הלבן להבטחת הייצוג הטוב ביותר. 

דברים שחשוב לדעת

מידע וטיפים

דברו איתנו

אנחנו זמינים לייעוץ 24/7

טלפון

050-50-74-050

Whatsapp

050-50-74-050

דוא״ל

elmoz.law@gmail.com

כתובת

מלון הרודס בוטיק הים 7 אילת

עורך דין ירון בם יוסף צווארון לבן ועו"ד רז אלמוזנינו פלילי באילת בן יוסף אלמוזנינו ושות'